Todas las obras relacionadas: Xileno

Imagen del registro

Ethanol induced modifications of m-xylene toxicokinetics in humans

• En: Occupational and environmental medicine. - London and Margate. - nº 3, March 1994 ; p. 187-191
Imagen del registro

Comparison of three sampling and analytical methods for measuring m-xylene in expired air of...

• Glaser, Robert A.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 3, March 1990 ; p. 139-150
Imagen del registro

Measurement of organic vapors at sub-TLV concentrations using fast gas chromatography

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 2, February 1990 ; p. 90-95

Xileno

• En: Noticias de seguridad. - Englewood, New Jersey. - nº 5, Mayo 1988 ; p. 11-14
Imagen del registro

Variations of some parameters of enzyme induction in chemical workers

• En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 1, 1982 ; p. 27-32
Imagen del registro

Human exposure to m-xylene : kinetics and acute effects on the central nervous system

• Riihimäki, V.
  • En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 4, 1980 ; p. 411-422