Todas las obras relacionadas: Mobiliario

Imagen del registro

Ergonomía en el laboratorio : requisitos de diseño de mobiliario y equipos

Imagen del registro

School furniture and the user population : an anthropometric perspective

• Milanese, S.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 47, nº 4, March 2004 ; p. 416-426
Imagen del registro

Mobiliario EEscolar sano : estudio sobre las condiciones que debe reunir el mobiliario escolar...

• Bustamante, Antonio
  • Madrid : Fundación MAPFRE, D.L. 2004
  • Libros
Imagen del registro

Si te sientes bien, trabajaras mejor

• Urrutia, Enrique
  • En: Nueva Empresa.com. - Madrid. - Nº 472, Julio 2003 ; p. 8-16
Imagen del registro

Revision of the design of a standard for the dimensions of school furniture

• Molenbroek, J.F.M.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 46, nº 7, June 2003 ; p. 681-694
Imagen del registro

Field studies of comfort and discomfort in sitting

• Helander, Martin G.
  • En: Ergonomics. - London [etc.]. - Vol. 40, nº 9 , September 1997 ; p. 895-915
Imagen del registro

Invest wisely in office ergonomics

• Lewis, Darcy
  • En: Safety & health. - Itasca. - Vol. 154, nº 4, October 1996 ; p. 52-55

Fire safety of upholstered furniture : a European approach

• En: Fire prevention. - London. - nº 287, March 1996 ; p. 36-37
Imagen del registro

Condiciones de trabajo en las industrias de fabricación de muebles en la Comunidad Autónoma Andaluza

• Gutiérrez Fernández, Miguel
  • [Sevilla] : Junta de Andalucía, Consejería de Trabajo e Industria, Dirección General de Trabajo y Seguridad Social, D.L. 1996
  • Libros
Imagen del registro

Ergonomics of ergonomic chairs : a study of adjustability features

• Helander, Martin G.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 38, nº 10, October, 1995 ; p. 2007-2029
Imagen del registro

Effect of work station desing on sitting posture in young children

• Marschall, M.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 38, nº 9, September, 1995 ; p. 1932-1940
Imagen del registro

A Comparative study of three different kinds of school furniture

• Aagaard-Hansen, Jens
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 38, nº 5, May 1995 ; p. 1025-1035
  • Aviso

Fire calorimetry and furniture assessment

• Ames, S.A.
  • En: Fire, Control the Heat... Reduce the Hazard. 1988. London. - London] : [QMC Fire & Materials Centre], 1988. - p. 21.1-21.9
Imagen del registro

Table de travail ergonomique avec aspiration : application à un poste de finissage en porcelainerie

• Braem, M.
  • En: Cahiers de notes documentaires. - Paris. - nº 101, 4e. trimestre 1980 ; p. 511-518