3 Resultados de la búsqueda

Búsqueda efectuada: MAPA20080576806

Modeling Ship Transportation Risk

• Fowler, Timothy
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 20, nº 2, April, 2000 ; p. 225-244
Imagen del registro

Scale model studies of the transport of airborne pollutants on coalfaces

• En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 4, August 1991 ; p. 359-376
Imagen del registro

Evaluation of models for local exhaust velocity characteristics. Part two : velocity gradients...

• Garrison, Richard P.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 50, nº 4, April 1989 ; p. 204-209