3 Resultados de la búsqueda

Búsqueda efectuada: Chief Risk Officer Assembly

Imagen del registro

6th Chief Risk Officer Assembly : a vision for risk management in the "new normal", 24-25...

• Chief Risk Officer Assembly
  • Geneva : The Geneva Association : Association Internationale pour l'Etude de l'Economie de l'Assurance, 2011
Imagen del registro

Risk management as business enabler

• Chief Risk Officer Assembly
  • Geneva : The Geneva Association, Association Internationale pour l'Etude de l'Economie de l'Assurance, 2009

2nd Chief Risk Officer Assembly

• Geneva : International Association for the Study of Insurance Economics, 2006