Multiple choice questions in pharmacology with answers and explanatory comments

Coleção: Livros
Título: Multiple choice questions in pharmacology with answers and explanatory comments / A. D'Mello and Z.L. Kruk MScAutor: D'Mello, A.
Edição: 2nd edPublicação: London : Arnold, 1991Descrição física: 95 p. ; 22 cm.Notas: Fondo donado por el Sr. Enrique González Fernández, del INSHTSumario: Autonomic nervous system and neuromuscular junction -- Pharmacokinetics, dose-response relationship, enzymes -- Antipyretic analgesics, anti-infammatory drugs treatment of asthma, prostaglandins -- Cardiac drugs, anticoagulants -- Diuretics, renin and angiotensin -- Gastrointestinal pharmacology, iron -- Hormones -- Pharmacology of the central nervous system -- AntimicrobialsMateria / lugar / evento: Farmacología Sustancias químicas Otros autores: Kruk, Z.L.
Outras classificações: 872Números normalizados: ISBN 0-340-54321-3
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: MAP - 872 MEL MUL — Nº de registro: 047956
Empréstimo: DisponívelDisponível