Todas las obras relacionadas: Haefeli, Daniel

Imagen del registro

Variable annuities : an analysis of financial stability

• Geneva : The Geneva Association, 2013

A High-quality G-SIFI designation process in insurance

• Haefeli, Daniel
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 04/06/2012 Número 6 - junio 2012
  • Artículos y Capítulos

G-SIFI : reflexiones sobre un proceso de designación de alta calidad en seguros

• Haefeli, Daniel
  • En: Mercado Asegurador. - Buenos Aires : Mercado Asegurador, 1978-. - 07/05/2012 Número 382 - mayo 2012
Imagen del registro

Insurance and resolution in light of the systemic risk debate : a contribution to the financial...

• Geneva : The Geneva Association, 2012
Imagen del registro

Surrenders in the life insurance industry and their impact on liquidity

• Geneva : The Geneva Association, 2012
Imagen del registro

Análisis del costo de la crisis financiera para los asegurados

• Haefeli, Daniel
  • En: Mercado Asegurador. - Buenos Aires : Mercado Asegurador, 1978-. - 01/12/2011 Número 378 - diciembre 2011
  • Aviso

The Genova Asociation : the cost of the financial crisis for insurance policyholders

• Haefeli, Daniel
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 01/07/2011 Número June - julio 2011 , p. 70-72
Imagen del registro

The Costs of the financial crisis for insurance policyholders

• Haefeli, Daniel
  • En: Insurance and Finance. - Geneva : The Geneva Association, 2004-2016. - 20/05/2011 Número SC 11 - mayo 2011