La Mirada captiva

Sección: Libros
Título: La Mirada captiva
Publicación: Madrid : Fundación MAPFRE, 2021Descripción física: 157 p.Serie: (Colección archivos fotográficos Fundación MAPFRE)Notas: Sumario: Des que el 1836 s'obtingués per primera vegada una imatge sobre una placa banyada amb sals de plata, la revolució daguerrotípica es va estendre aviat per tot Europa, inclosa Espanya, on també va tenir una repercussió immediata. El daguerrotip va exercir una profunda fascinació per la forma en què aquestes petites plaques platejades semblaven atrapar, captivar, l'enigma de la identitat humana. El Centre de Fotografia KBr Fundació MAPFRE, Barcelona presenta la mirada captiva, un catàleg dedicat al procediment fotogràfic del daguerrotip, en el qual es reuneix una destacada col·lecció tant de daguerrotips com de material tecnològic relacionat amb aquest mètode que ens trasllada als aldarulls de la fotografiaMateria / lugar / evento: Fotografía Catálogos de exposiciones Otros autores: Fundación MAPFRE. Área de Cultura
Serie secundaria: Colecciones FUNDACIÓN MAPFRE Otras clasificaciones: 943.3Números normalizados: DL M. 761-2021ISBN 978-84-9844-766-8
Referencias externas:
Ejemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Signatura: MAP - 943.3 MIR MIR — Nº de registro: 052367
Préstamo: DisponibleDisponible