Recurso electrónico / Electronic resource
Section: Books
Title: Elements for insurance in Latin America : an analysis of the determining factors of insurance penetration levels / MAPFRE Economic Research
Publication: [Madrid] : Fundación MAPFRE, 2017Physical description: 136 p.Notes: Report prepared by MAPFRE Economic Research,under the auspices of the Inter-American Federation of Insurance Companies (FIDES)Sumario: General aspects -- Determining factors on the supply side -- Determining factors on the demand side -- Synthesis and conclusions -- References -- Index of charts, tables, and boxesRelated records: Traducción de: Elementos para la expansión del seguro en América Latina : un análisis de los determinantes del nivel de penetración del seguroMateria / lugar / evento: Mercado de seguros Crecimiento económico Perspectivas económicas Estadísticas América Latina Otros autores: Aguilera Verduzco, Manuel
González García, Ricardo
Cadenas Santiago de, Gonzalo