Property loss adjusting

Seção: Livros
Título: Property loss adjusting / edited by James J. Markham
Publicação: Pennsylvania : Insurance Institute of America, 1990Descrição física: 2 v. ; 23 cmSérie: (AIC ; 35)Notas: Course guide. December 3, 1991 and May 5, 1992 examinations. -- XX, 305 p. ; 28 cmSumario: I. Persons and property insured -- II. Causes of loss -- III. Amount of recovery -- IV. Duties following loss and appraisal -- V. Loss adjusting procedures -- VI. Personal property losses -- VII. Preparation of estimates -- VIII. Residential construction losses and estimates -- IX. Residential construction losses and estimates, continued -- X. Marchandise losses -- XI. Time element losses -- XII. Specialty losses -- XIII. Specialty losses, continued.Materia / lugar / evento: Seguro de daños patrimoniales Property Gestión patrimonial Investigación de siniestros Valoración de daños Otros autores: Markham, James J.
Insurance Institute of America
Serie secundária: AIC ; 35 Outras classificações: 32Números normalizados: ISBN 0-89462-050-9
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: 32-PRO-PRO — Nº de registro: 010706
Empréstimo: DisponívelDisponível
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: 32 PRO PRO — Nº de registro: 010706-001
Empréstimo: DisponívelDisponível