Sección: Libros
Título: Conference on Chemical Risk Assessment in the Department of Defense (DoD) : science, policy, and practice / editor Harvey J. ClewellAutor: Conference on Chemical Risk Assessment in the Department of Defense (1991: Ohio)
Publicación: Ohio : American Conference of Governmental Industrial Hygienists, Inc., cop. 1992Notas: Fondo donado por el Sr. Enrique González Fernández, del INSHTSumario: DoD approaches to chemical risk assessment -- Principles of chemical risk assessment -- Issues in the science and methodology of chemical risk assessment -- Current applications of chemical risk assessment within military environments -- New directions in chemical risk assessment methodologies -- Issues in risk management -- Topics in chemical risk assessmentMateria / lugar / evento: Sustancias químicas Evaluación de riesgos Sustancias tóxicas y peligrosas Higiene industrial Otros autores: Clewell, Harvey J., ed.
American Conference of Governmental Industrial Hygienists
Otras clasificaciones: 872Números normalizados: ISBN 0-936712-90-2
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Signatura: MAP - 872 CON CON — Nº de registro: 047925